• EN
چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ 
selectedimage
برگزاری سمینار مهندسی نفت نقطه تلاقی همه ی علوم در دانشكده نفت آبادان
برگزاري سمینار مهندسی نفت نقطه تلاقی همه ی علوم در دانشکده نفت آبادان

سمینار "مهندسی نفت نقطه تلاقی همه ی علوم "در روز شنبه مورخ 98/12/3 در سالن اجتماعات دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان برگزار گردید.

این سمینار به همت انجمن بین المللی SPE و انجمن علمی مهندسی نفت دانشکده نفت آبادان، با موضوع مهندسی نفت نقطه ی تلاقی همه ی علوم با حضور جناب آقای دکتر مهدی استاد حسن، استاد دانشگاه های

University of North Dakota, Grand Forks, USA

Northeast Petroleum University, Daqing, China

برپاشد.

در ابتدای مراسم، جناب اقای دکنر متوسل رئیس دانشکده نفت آبادان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این سمینار، حضور فارغ التحصیلان نخبه ی دانشگاه صنعت نفت از جمله دکتر مهدی استاد حسن را مایه افتخار دانشگاه صنعت نفت دانست و سپس به نقاط مشترک همه ی علوم با مهندسی نفت اشاره نمود.

در ادامه، جناب آقای دکتر مهدی استاد حسن با اشاره به اینکه مهندسی نفت ارتباط تنگاتنگی با سایرعلوم دارد، ضمن اشاره به بخشی از تحقیقات خویش در زمینه ی مهندسی پزشکی، ژئوفیزیک و ژئوشیمی و کاربردهای این علوم در پزشکی، معتقد بودند که یک مهندس نفت می تواند با بهره گیری از دروس دانشگاهی موجود در رشته مهندسی نفت، در سایر علوم نیز به راحتی می تواند تحقیق و مطالعه داشته باشد. در پایان این سمینار دکنر مهدی استاد حسن به سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف پاسخ دادند.  

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0