• EN
پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ 
selectedimage
پیام تبریك ریاست محترم دانشكده به مناسبت هفته بسیج

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد
 

«امام خمینی رحمت الله علیه»


 


هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود ، لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، دانش آموز، دانشجو، معلم روحانی، کسبه و بازاریان همه و همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده‌اند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد. بسیج ،همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

 

بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی ،حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص ،به یاری مردم و کشور ،شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک های مومنانه و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان ها.


خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فرا گیر و گسترده در کشور است.


اینجانب هفته مبارک بسیج را که به شعار بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین، مزین گشته است به اساتيد محترم، دانشجويان عزيز و همكاران پرتلاش در دانشگاه صنعت نفت و دانشكده نفت آبادان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم انشاالله


محسن متوسل

رییس دانشکده

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0